Tilausehdot

Päivitetty: 1.8.2025

Nämä tilausehdot (“Ehdot”) koskevat Sisubotin (”Palveluntarjoaja”) tarjoamia rekrytointi- ja viestintäpalveluja (“Palvelu”). Tekemällä tilauksen tai käyttämällä Palvelua asiakas (“Asiakas”) hyväksyy nämä Ehdot.


1. Soveltamisala ja määritelmät

Ehdot soveltuvat kaikkiin Palveluntarjoajan Asiakkaalle toimittamiin palveluihin, ellei kirjallisesti toisin sovita. Palvelulla tarkoitetaan ratkaisuja, joilla Asiakasta autetaan työnhakijoiden tavoittamisessa, viestinnässä ja hakijoiden alustavassa karsinnassa.

2. Sopimuksen synty ja tilausprosessi

Sopimus syntyy, kun Asiakas vahvistaa tilauksen verkkosivulla tai muutoin kirjallisesti. Asiakkaan vastuulla on toimittaa oikeat ja ajantasaiset tiedot (mm. työnantajan tiedot, yhteyshenkilöt, työpaikkailmoituksen sisältö sekä laskutustiedot).

3. Palvelun sisältö

4. Hinnoittelu ja laskutus

Hinta määräytyy Asiakkaan tilaaman hakijamäärän maksimirajan perusteella. Laskurissa näytetty summa on toimeksiannon maksimihinta (ALV 0 %). Lopullinen hinta määräytyy toteutuneiden ja parhaiksi valikoitujen hakijoiden mukaan:

Laskutus tapahtuu jälkikäteen toteutuneen määrän perusteella, ellei toisin sovita. Maksuehto on 14 päivää netto, viivästyskorko korkolain mukaan. Mahdolliset muut kulut (esim. erikseen tilatut lisänäkyvyydet) veloitetaan sopimuksen mukaisesti.

5. Asiakkaan velvollisuudet

6. Palveluntarjoajan velvollisuudet

Palveluntarjoaja tuottaa Palvelun ammattitaitoisesti ja huolellisesti. Palveluntarjoaja ei vastaa siitä, että Asiakas valitsee tai palkkaa hakijan, eikä hakijoiden lopullisesta soveltuvuudesta.

7. Immateriaalioikeudet

Palveluun ja sen tuotoksiin liittyvät oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle, ellei kirjallisesti toisin sovita. Asiakas vastaa toimittamansa aineiston oikeuksista.

8. Luottamuksellisuus

Osapuolet sitoutuvat pitämään luottamuksellisina toisiltaan saamansa liike- ja ammattisalaisuudet. Velvoite jatkuu myös sopimussuhteen päättymisen jälkeen.

9. Henkilötietojen käsittely

Palveluntarjoaja käsittelee henkilötietoja tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Lisätietoja on tietosuojaselosteessa. Palveluntarjoaja voi toimia rekisterinpitäjänä tai henkilötietojen käsittelijänä palvelusta riippuen.

10. Vastuunrajoitus

Palveluntarjoaja ei vastaa välillisistä tai epäsuorista vahingoista. Suora vastuu rajoittuu enintään kyseisen toimeksiannon laskutettuun nettohintaan. Vastuunrajoitus ei koske tahallisuutta tai törkeää huolimattomuutta.

11. Force majeure

Osapuoli ei vastaa viivästyksestä tai vahingosta, joka johtuu ylivoimaisesta esteestä (esim. laaja verkkohäiriö, työtaistelu, viranomaismääräys). Esteestä on ilmoitettava viipymättä.

12. Sopimuskausi, irtisanominen ja muutokset

Toimeksianto on voimassa sovitun hakuajan, ellei toisin sovita. Osapuolet voivat muuttaa ehtoja kirjallisesti sopimalla. Palveluntarjoajalla on oikeus päivittää näitä Ehtoja julkaisemalla uudet ehdot verkkosivuilla. Mahdolliset muutokset eivät vaikuta jo tehtyihin toimeksiantoihin ilman Asiakkaan suostumusta.

13. Sovellettava laki ja riidanratkaisu

Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluilla; toissijaisesti Helsingin käräjäoikeudessa.

14. Yhteystiedot

Sisubot / Viimo Oy
Sähköposti: info@sisubot.fi
Verkkosivusto: sisubot.fi